2 квітня 2013 р.

Шановні батьки !

            Пропонуємо вам прочитати матерiали на тему "Як допомогти дитинi вивчити таблицю множення". Сподiваємося це буде для вас  цiкаво i корисно.
       Однією з базових речей, яку вчать діти в початковій школі, є таблиця множення. Зазвичай її заучують механічно. От тільки не всім дітям зубріння дається легко, для деяких заучування таблиці множення стає справжньою проблемою.Тому використовуйте цi поради.
    1.   Використовуйте iгри.
  Щоб дитина змогла вивчити таблицю множення, його необхідно стимулювати. Можна, звичайно сказати "Вивчиш - щось отримаєш". А можна допомогти йому, адже запам'ятовування під час ігрового процесу проходить краще.
        2. Тренуйтеся щодня.
    Просто ненароком запитуйте у дитини про те, наприклад, скільки потрібно дати цукерок йому і його другу, щоб у них вийшло по 3. Задавайте будь-які питання, які могли б розвинути його знання чи могли б допомогти в їх придбанні. 
    Час від часу (на прогулянці, по дорозі в школу) задавайте малюку задачки на множення. Скажімо, було семеро друзів, кожен з'їв по три цукерки. Скільки цукерок з'їли друзі? Тренуватися треба регулярно, щодня, поки дитина чітко все не запам'ятає.
    Не забувайте повторювати з дитиною вивчені приклади, тільки не треба просити його напам'ять розповісти, скажімо, таблицю множення на 3. У такому випадку дитина може просто «проторохкотіти» її механічно, не вдумуючись в те, що говорить. А коли вона зіткнеться з цим при вирішенні задач, то може відразу і не згадати, скільки буде тричі сім.
Творчий підхід - шлях до успіху, дитина повинна пройти таблицю множення на практиці. 
     3.Спростіть дитині завдання.

    Можна придумати з кожним прикладом віршик. Скажімо, «сім на шість - сорок два, у дворі росте трава». Нехай навіть віршики будуть здаватися дурними, але багатьом дітям вони допомагають запам'ятати таблицю множення. Звичайно, все залежить від дитини - є й такі, кому всю таблицю завчити простіше, ніж один віршик. Так що якщо дитині якийсь метод «не підійшов», не потрібно її примушувати, шукайте інші.
   Якщо вашій дитині не дається таблиця множення - це не значить, що вона не розумна. Просто традиційно її заучують механічно, а такий метод підходить не всім дітям. Спробуйте допомогти дитині, використовуючи перераховані вище методи або придумавши свої, незвичайні і оригінальні.